א.א.ר שירותי ביוב 1

ביובית בתל אביב

ביובית בתל אביב2023-02-27T16:12:30+02:00

שירותי ביובית בתל אביב

נדרשים לשירותי ביובית בתל אביב? אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של שירותי ביובית גם לצרכי תחזוקה שוטפת וגם למצבי חירום.

לנו יש את הפיתרון המהיר ביותר בעבורכם!

אנו מעמידים לרשותכם טכנולוגיה חדשנית ואנשי מקצוע מנוסים:

  • צוות מקצועי, שמבצע כל משימה על הצד הטוב ביותר.
  • צי של ביוביות משוכללות, המצליחות לפתור כל בעיה בצורה מהירה.
  • ביוביות בכל גודל, המותאמות לשחרור סתימות גם במקומות קשים לגישה.
  • ניסיון של עשרות שנים בתחום הביוב.
ביובית בתל אביב

פתיחת סתימה במרזב באמצעות ביובית בתל אביב

תל אביב היא העיר השנייה בגודל אוכלוסייתה בישראל והעיר הצפופה ביותר מבין שלוש הערים הגדולות עם למעלה מ-8300 תושבים לכל קמ”ר. צפיפות האוכלוסין בתל אביב משפיעה באופן ישיר על תשתיות הביוב והניקוז ברחבי העיר, כאשר מערכות הביוב בכל רחבי העיר נוטות להיסתם באופן תדיר לאורך כל ימות השנה, דבר המצריך טיפול נקודתי ומיידי באמצעות שירותי ביובית בתל אביב.

אם כך, מהם שירותי ביובית בתל אביב?

שירותי ביובית בתל אביב המוצעים על ידינו בחברת א.א.ר שירותי ביוב, הם הגדרה כוללת לכל סוגי השירותים המיועדים לצרכי תחזוקה שוטפת של מערכות ביוב ותשתיות ניקוז ברחבי העיר לצד שירותי ביובית המיועדים למצבי חירום במקרים בהם הביוב עולה על גדותיו או במקרים בהם מתרחשת הצפת מים כתוצאה מריבוי משקעים או כתוצאה מפיצוצי צנרת.

השירותים שאנו מציעים

בין יתר שירותי הביובית המוצעים על ידינו לתושבי תל אביב ולכל סוגי העסקים והמבנים התעשייתיים ברחבי העיר תוכלו למצוא:

• פתיחת סתימות ביוב בלחץ מים – שירות ייעודי לשחרור סתימות ביוב הנוצרת מסיבות שונות במערכת. פתיחת סתימות ביוב בתל אביב כוללת שטיפה יסודית של מערכת הביוב בלחץ של מים גבוה.
• שאיבת ביוב – שירות ייעודי למצבים בהם הביוב עולה על גדותיו כתוצאה מסתימה או כשל בתפקוד מערכת הביוב.
• שאיבת בורות שומן – שירותי ייעודי למסעדות ומטבחים מוסדיים בהם נעשה שימוש בבורות שומן להפרדת שומנים ממערכות הביוב הראשית. את השומן אותו אנו מנזקים אנו דואגים להעביר לאתרים מורשים בהתאם להוראות החוק
ריקון בורות ספיגה ושופכין – שירות ייעודי לניקוז בורות ספיגה ושופכין המצויים באזורים שאינם מחוברים למערכת הביוב הראשית.
שאיבת הצפות – שירות ייעודי למצבי חירום הנגרמים כתוצאה מהצפות מים עקב ריבוי משקעים ו/או פיצוצי צנרת. השירות כולל שאיבת מפירי מעליות.
שטיפה וניקוי של קווי ביוב ומרזבים – שירות מקצועי המיועד לצרכי מניעת סתימות והצפות כתוצאה מחדירת גופים זרים לקווי הביוב והמרזבים.
טיפול וחיתוך שורשים במערכות הביוב – שירות מקצועי המיועצד לצרכי ניקוי שורשים ופסולת מכל סוג במערכת הביוב.
שאיבת מים מחניונים תת קרקעיים, מרתפים ומקלטים – שירות ייעודי לשאיבת מי גשמים בכל סוגי המבנים התת קרקעיים. שירות זה מיושם על ידינו באמצעות רכבי ביובית מיוחדים ונמוכים בעלי גישה אופטימאלית למרחבים תת קרקעיים, למקומות צרים ומקומות שהגישה אליהם מורכבת.
ושירותי ביוב נוספים המיועדים גם למטרות תחזוקה ושוטפת ושל מערכות הביוב ותשתיות הניקוז ברחבי העיר גם למצבי חירום עקב הנגרמים כתוצאה מהצפות מים, פיצוצי צנרת, ביוב העולה על גדותיו וכדומה.

שירותי ביובית בתל אביב – למי הם נחוצים?

שירותי הביובית המוצעים על ידינו בתל אביב, מיועדים גם לסקטור העסקי – מוסדי וגם לסקטור הפרטי, ובשני המקרים, אנו מאפשרים לקהל הלקוחות ליהנות מפתרונות תחזוקה שוטפת לצד מענה מיידי למצבי חירום. בין היתר אנו מספקים שירותי ביובית בתל אביב למלונות ברחבי העיר, מסעדות ואולמות אירועים, מטבחים מוסדיים, מבני תעשייה, מוסדות ממשלתיים ומוניציפאליים, מרכזי מסחר ועוד.

פרויקטים של עבודות ביובית בתל אביב

כל מה שצריך וחשוב לדעת על שאיבת ביוב בתל אביב

כפי שציינו, תל אביב היא אחת מהערים הצפופות ביותר בישראל והדבר יוצר עומס מתמיד ויומיומי על מערכות הביוב ותשתיות הניקוז בכל רחבי העיר. מעבר לכך, באזורים מסוימים של העיר, קיימות תשתיות ביוב וניקוז ישנות הנוטות להיסתם באופן תדיר. כפועל יוצא מכך, סתימת ביוב בתל אביב היא תופעה שכיחה ונפוצה המובילה בלא מעט מקרים לכך שהביוב עולה גדותיו, דבר המצריך פעולת שאיבת ביוב מיידית באמצעות רכבי ביובית המיועדים לצורך כך.

שאיבת ביוב בתל אביב נדרשת במספר מצבים שונים כגון:

• במקרים בהם הביוב עולה על גדותיו עקב חסימה או כשל כזה או אחר במערכת הביוב
• כאשר ישנה הצטברות פסולת במערכת הביוב העשויה להוביל לסתימת המערכת והצפת ביוב
• בכל אותם מקרים בהם נדרשת פעולת שאיבה של מאגרי ביוב אשר אינם מחוברים למערכת הביוב, לרבות, שירותים כימיים, בורות רקב, בורות ספיגה וכדומה
סתימת ביוב באזורי מגורים ומסחר ברחבי תל אביב, נוצרת ברוב המקרים כתוצאה מחדירת גופים לא מתכלים למערכת הביוב. גופי אלו כוללים בין היתר: מוצרי הייגיינה שונים, מגבונים, שקיות פלסטיק וכדומה.
הצטברות פסולת לא מתכלה במערכת הביוב ועשויה להוביל לחסימת קווי הביוב, להצפת ביוב ולהופעת ריחות לוואי לא נעימים.
בכל אחד מהמצבים המופיעים לעיל, נכנסים שירותי הביובית לתמונה, במסגרתם מתבצעת פעולת שאיבת ביוב על ידי רכבי ביובית המאובזרים במשאבות ביוב עוצמתיות המסוגלות לשאוב כמויות גדולות של מי ביוב אל מיכל האחסנה המותקן על גבי רכבי הביובית. עם סיום פעולת השאיבה, אנו דואגים לבצע ניקוי יסודי של מערכת הביוב באמצעות לחץ מים גבוה. פעולה זו נועדה למנוע מצבי סתימה חוזרת של מערכת הביוב בפרק זמן קצר.
לאחר סיום עבודות הביובית במקום, אנו דואגים לפנות את תכולת רכבי הביוב לאתרי מחזור מורשים מטעם המשרד להגנת הסביבה.
חשוב לנו שתדעו: לרשותנו, מערך גדול של רכבי ביובית המאובזרים במיטב מערכות השאיבה ומערכות לחץ מים גבוה. רכבים אלו מגיעים בגדלים שונים וחלק מהם נועדו לצרכי שאיבת ביוב במקומות שהגיעה אליהם מורכבת.

פתיחת סתימות בלחץ מים גבוה

פתיחת סתימות בלחץ של מים גבוה היא שיטה נוספות בה אנו עושים שימוש למטרות שחרור סתימות ביוב וניקוי קווי ביוב וצנרת. שיטה זו מבוססת על זרם מים בלחץ גבוה ישירות ממיכל המים המרכזי המותקן על גבי רכבי הביובית העומדים לרשותכם, כאשר עוצמת זרם המים מאפשרת פירוק מהיר ומיידי של כל הגופים הזרים המצויים במערכת הביוב וגורמים לסתימתה. פירוק הפסולת בתוך קוו הביוב באמצעות לחץ מים גבוה, מונע מפגעי ריח הנוצרים לאורך זמן לנוכח סתימה במערכת הביוב, אך חשוב מכך, הוא מונע מצבים בהם הביוב עולה על גדותיו, דבר המצריך פעולת שאבית ביוב כפי שמופיע לעיל.
יתרון משמעותי של פתיחת סתימות ביוב באמצעות לחץ מים גבוה, בא לידי ביטוי בפעולת ניקוי קווי הביוב הנעשית במקביל. שטיפת קו הביוב בלחץ מים גבוה מאפשרת ניקוי יסודי של מערכת הביוב, דבר המסייע בין היתר למניעת הצטברות פסולת וגופים זרים במערכת הביוב למשך תקופה ממושכת.
ניקוי קווי צנרת היא פעולת ניקוי יסודית מומלצת גם למבני מגורים ומבני משרדים וגם לבתים פרטיים. באמצעות פעולה זו באופן תקופתי, ניתן למנוע מצבי סתימה והצטברות פסולת לא מתכלה בקווי הצנרת.

חשוב לנו שתדעו: לצורך ניקוי יסודי של קווי צנרת וביוב, אנו מסתייעים באמצעי צילום מתקדמים המאפשרים לנו למפות את קוו הביוב/צנרת ולאתר את הגופים הזרים העשויים להפריע לזרימת לחץ המים.

ביובית בתל אביב לכל עבודות הביוב

שירותי ביובית בתל אביב לחניונים

תל אביב רווייה במגדלי מגורים ומשרדים בהם פועלים חניונים תת קרקעיים וזאת לצד מתחמי מסחר ותעשייה בכל רחבי העיר שגם בהם פועלים חניוניים תת קרקעיים. עובדה זו מצריכה שימוש ברכבי ביובית מיוחדים (ביובית נמוכה) בעלי מבנה נמוך יותר לצורך ביצוע עבודות ביובית בתוך שטח החניון. על מנת לבצע פעולות שאיבה וניקוז של מי גשמים בחניונים תת קרקעיים, אנחנו בחברת א.א.ר שירותי ביוב, מחזיקים ברכבי ביובית נמוכים בעלי מבנה צר, המאפשרים לנו גישה נוחה לכל שטח החניון.
בנוסף, אנו מספקים שירותי שאיבה ושחרור סתימות ביוב גם ממרתפים, מקלטים ומקומות עם גישה מוגבלת לרכבי ביובית רגילים.

שאיבת הצפות בתל אביב

הצפות מים בתל אביב, עשויות להתרחש משתי סיבות עיקריות, האחת, ריבוי משקעים בפרק זמן קצר יחסית, והשניה, פיצוץ בקו צנרת מים. בשני המקרים, הצפת מים בסביבת המגורים או בית העסק/משרד וכדומה, מצריכה שירות ביובית מיידי למטרות שאיבה וניקוז של המים במקומות המוצפים.
בשנים האחרונות, לנוכח שיוני האקלים בכל רחבי העולם, אנו עדים ליותר ויותר לתופעות של משקעים מרובים בפרקי זמן קצרים, כאשר מערכות התשתיות וניקוז אינן ערוכות לניקוז טבעי של מי הגשמים, והתוצאה: הצפת רחובות שלמים תוך פרקי זמן קצרים. במקרים של הצפות ברחבי תל אביב, אנו מספקים שירותי ביובית מסביב לשעון במסגרתם אנו מגיעים לנקודת ההצפה במהירות המרבית ופועלים לשאיבת מי הגשמים מתוך השטח המוצף. לצורך השלמת הפעולה, אנו דואגים גם לניקוי שורשים וגזם מתוך מרזבים ונקודות ניקוז באזור המוצף וזאת לצרכי מניעת מקרי הצפה נוספים באותה נקודה.

למה לבחור בנו עבור שירותי ביובית בתל אביב?

פתרונות השירות המוצעים על ידינו במסגרת שירותי ביובית בתל אביב, מבוססים על כל אחד מיתרונות השירות הבאים:

• חברה מובילה בתחום שירותי הביובית מאז שנת 1987 – לאורך כל שנות פעילותנו בענף שירותי הביוב, ביססנו את מעמדנו המקצועי כאחת מהחברות המובילות ביותר בתחום שירותי ביובית. החברה מנוהלת על ידי רובי יהב, בעל תעודת הסמכה בענף המים והביוב והיא מהווה בין היתר קבלן רשום וספקית מורשית של משרד הביטחון.
• מגוון רחב של שירותי ביובית במקום אחד – אנו עוסקים ומתמחים במתן שירותי ביובית לכל צורך ומחזיקים בהתמחות מיוחדת לצרכי תחזוקה שוטפת של מערכות ביוב ותשתיות ניקוז. היקף שירותי הביובית המוצעים על ידינו, מאפשר לכל אחד ואחת מביניכם להסתייע בשירותינו השונים בכל רגע נתון.
• מכשור מתקדם מסוגו – לרשותנו, מגוון רחב של מערכות ציוד מתקדמות מסוגן המאפשרות לנו לבצע את עבודות הביובית על הצד המקצועי הטוב ביותר. בין היתר אנו מחזיקים במערכות צילום לאיתור מיקום מדויק של סתימות ביוב ולצרכי ביצוע עבודות תחוזקה שונות בקווי ביוב וצנרת.
• מערך מקצועי של רכבי ביובית מיוחדים ומאובזרים – רכבי הביובית שלנו מגיעים במספר גדלים שונים המאפשרים לנו גישה נוחה לכל מקום בו נדרשת עבודות הביובית.
• שירות מהיר ומענה מקצועי מסביב לשעון – השילוב בין הניסיון המקצועי העומד לרשותנו לבין מערכות הציוד המתקדמות, מאפשר לנו לבצע עבודות ביובית מהירות ואיכותיות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. כמו כן, אנו מפעילים מערך שירותי ביובית מסביב לשעון (24/7) למטרות תפעול שירותי ביובית במצבי חירום.

וזאת לצד יתרונות נוספים ההופכים אותנו לחברה המובילה ביותר בתחום שירותי ביובית בתל אביב. אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם שירותי ביובית מקצועיים ומקיפים לכל מטרה ברחבי תל אביב, צרו איתנו קשר! אנו נשמח להעניק את השירות המקצועי שלנו ולסייע לכם בכל בעיה במערכת הביוב.

חברת א.א.ר שירותי ביובית בתל אביב מעסיקה אנשי מקצוע מומחים בתחום האינסטלציה שמבצעים שירותי ביובית לתחזוקה שוטפת ושירותי חירום לפתרון בעיות ניקוז ביוב. לכן, אם בבית או בבית העסק שלכם יש בעיות סתימות ביוב, הצפות, פיצוצי צנרת ביוב, או כל בעיית ניקוז אחרת, הצוות שלנו ידאג לכם עם פתרונות מהירים, יעילים ומקצועיים.

אנחנו מציעים שירותים מקצועיים של ביובית בתל אביב ובמרכז הארץ, עם צוות מורשה ומוסמך של אינסטלטורים מקצועיים. יתרה מכך, אתם יכולים לסמוך על השירות שלנו 24 שעות ביממה לטיפול בכל בעיות האינסטלציה שלכם.

בעיות ביוב עלולות להתעורר כתוצאה ממגוון גורמים ולהוביל לסתימת הצנרת עם הצטברות עודפת של פסולת. לכן, במקרים אלו, יש צורך בשירותי אנשי המקצוע המומחים בתחום.

פתרונות מקצועיים מקיפים לבעיות ביוב

אנחנו נותנים שירותים מקיפים לפתרון בעיות ביוב, ומבצעים פרויקטים של תיקון ועד שאיבה ושחרור מלא של סתימות ביוב. אתם יכולים לסמוך על מומחיות הצוות שלנו לפתרון בעיות ותחזוקה שוטפת, עם שירותים שכוללים:

שאיבת ביוב

טיפול במקרים שבהם הביוב עולה על גדותיו בעקבות בעיה או סתימת מערכת הביוב. השירות מתבצע עם מכשיר שמבוסס על טכנולוגיה מתקדמת שמשמש לשאיבת השפכים מבניין או מקבוצת מבנים.

פתיחת סתימות ביוב בלחץ מים

בעיית אינסטלציה הנגרמת על ידי קו ביוב שנסתם כתוצאה מגורמים שונים. לפני שהבעיה תתפתח לאסון, שירותי ביוב בתל אביב שזמינים על ידי המומחים שלנו, כוללים שטיפה יסודית של מערכת הביוב, בלחץ מים גבוה.

ריקון בורות ספיגה ושופכין

חברת א.א.ר. שירותי ביובית בתל אביב אחראי ת על ניקוז בורות שופכין בנכסי מגורים, כמו גם על טיפול בבעיות אחרות של ביוב בתל אביב ובמרכז.

אנו מבצעים את השירות למקרים שבהם בורות השופכין והספיגה אינם מחוברים למערכת הביוב הראשית, לצד עבודות תחזוקה אחרות.

שאיבת בורות שומן

שירותים ייעודיים של ביוב בתל אביב שמיועדים למסעדות ומרכזים גדולים של בישול, שיש בהם שימוש בבורות שומן למטרות הפרדת השומנים ממערכות הביוב הראשיות. הצוות שלנו מקפיד על פינוי השומן שאנו מנקזים, לאתרים מורשים, בהתאם לחוק.

שטיפה וניקוי של קווי ביוב ומרזבים

אנחנו מספקים שירותי תחזוקה למניעת סתימות של מערכות ביוב ביתיות, מרזבים וניקוז, נושאים שעבורם נדרשים שירותי טכנאי מומחים.

הצוות המקצועי שלנו משתמש באביזרים מתאימים ובמיומנות גבוהה, לניקוי בלחץ גבוה לטיפול בבעיות שגרתיות ולא שגרתיות של סתימות ביוב בתל אביב, עם תוצאות מעולות.

שאיבת הצפות

שירות ייחודי שמיועד לטיפול במצבי חירום אשר מתעוררים בעקבות הצפות מים לאחר פיצוצי צנרות או הצטברות משקעים. השירות שלנו כולל שאיבה מפירי מעליות.

שאיבת מים ממרתפים, חניונים תת קרקעיים ומקלטים

חברת א.א.ר. שירותי ביובית בתל אביב מתמחה בשאיבת מי גשמים שמצטברים על מבנים תת קרקעיין מכל הסוגים. הצוות המקצועי שלנו פותר את הבעיות תוך הפעלת רכבי ביובית ייחודיים שמאפשרים גישה יעילה למיקומים צרים עם גישה מורכבת.

טיפול וחיתוך שורשים במערכות הביוב

זהו שירות מקצועי אשר מיועד לטיפול במקרים שבהם הצטברה פסולת ממקורות שונים או שורשים במערכות הביוב, עם השפעה של סתימת הצנרת.

שירותים מקיפים לפתרון בעיות ביוב

עם השירות המעולה של האינסטלטורים שלנו, נבצע עבורכם טיפול בבעיות צנרת, ניקוז וביוב, כך שהם יתפקדו כמו חדשים. אנחנו משתמשים במכשירים שמבוססים על טכנולוגיה מתקדמת לזיהוי הטיפול הנדרש, ומבצעים עבודות פתרון בעיות ותחזוקה שוטפת באופן הטוב ביותר בתוך זמן קצר.

אז אם אתם זקוקים לתיקון או ניקוי של מערכת הביוב שלכם צרו קשר עם אנשי המקצוע המנוסים והמומחים בתחום.

ממליצים עלינו בתל אביב

תודה לחברת א.א.ר שירותי ביוב על שירות מעולה וצוות מקסים!!

יואב

אני רוצה להמליץ לכולם על חברת א.א.ר שירותי ביוב שטיפלה בסתימת ביוב שהייתה אצלי בחניון, שירות יוצא מן הכלל!!!

יוסי

תודה רבה לכם על שירות מעולה במסעדה שלי הפרדת השומן שלכם צימצמה לי נזק רב במערכת השפיכה של המסעדה.

אוראל

תודה רבה על שירות מקסים של הצוות שלכם בבית הקפה שלי!!

יניב

אזורי שירות בתל אביב יפו

תגיות: שאיבות ביוב בתל אביב, שאיבות ביוב בתל אביב מחיר, שאיבות ביוב בתל אביב המלצות, שטיפת קווי ביוב, שטיפת קווי ביוב בתל אביב והסביבה, שטיפת קווי ביוב המלצות, שירות ביובית בתל אביב זול, שירות ביובית בתל אביב מומלץ, שאיבות ביוב בתל אביב והסביבה,

צרו עמנו קשר
close slider

השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם!