א.א.ר שירותי ביוב 1

צילום צנרת ביוב

צילום צנרת ביוב2021-10-18T09:30:35+03:00

צילום צנרת ביוב וצילום צנרת מים הם פעולות חיוניות במקרים בהם נוצרת סתימה בצנרת מים או בצנרת ביוב והופכת למטרד עבור דיירי הבית.

  • צילום צנרת מתבצע בעזרת ציוד חדשני מדויק, המאפשר החדרה של מצלמה זעירה אל פתח הצינור על מנת לצלם את הנעשה בתוך הצינור עצמו. ניתן לבצע צילום צנרת באמצעות ציוד מתקדם בכל סוגי הצנרות – הן צנרת מים והן צנרת ביוב, גם כאשר מדובר בצינורות צרים במיוחד.
  • כמו כן ניתן לבצע צילום ביוב באמצעות ציוד מתקדם גם במבנים חדשים וגם במבנים ישנים, ללא חשש מהתפוררות טיח או מיצירת סדקים. מדובר במכשור צילום מאוד עדין, אשר אינו גורם כל נזק מיותר.

צילום צנרת לאיתור תקלה במשרד קליטה

צילום צנרת ביוב ברמת אפעל

סתימה בצנרת? כבר לא צריך לשבור את האריחים והקיר!

בעבר, כאשר תחום צילום הצנרות היה עדיין בחיתוליו – על מנת לאתר סתימה בצנרת המותקנת בתוך הקיר או מתחת לרצפות, צריך היה לשבור קיר או את המרצפות בכדי לפתוח את הסתימה, או לחילופין, לבצע שאיבות ביוב.

מכיוון שבעבר לא ניתן היה לראות ולזהות היכן בדיוק ממוקמת הסתימה, לא הייתה יכולת לזהות היכן יש לשבור את הקירות או הרצפות ובמקרים רבים, סתימה בצנרת ביוב הובילה במקרים רבים, להוצאה של כל אריחי הרצפה או שבירה של חלק גדול מהקיר, על מנת לבצע פתיחת סתימה בצנרת.

השבת הסדר על כנו הייתה כרוכה בזמן רב ובמאמץ רב, ומסיבה זו אנשים רבים ניצלו את המצב לצורך ביצוע שיפוץ כללי במקום, דבר שחייב אותם בהוצאות רבות ובהרבה כאב ראש.

פיתוח שיטת צילום צנרת באמצעות ציוד מתקדם, חוסך לכולם הרבה מאוד כאבי ראש, וכמובן – גם הרבה מאוד כסף.

צילום צנרת – צינתור למערכת הצינורות הביתית!

הציוד של צילום ביוב כולל מצלמה במעגל סגור ומוליך או רובוט המאפשרים לה להתקדם בתוך הצינור ולצלם את דפנותיו ואת תכולתו.

בתום צילום צנרת ביוב, בעל המקצוע צופה בסרט הווידיאו שצולם וכך הוא יכול לדעת בדיוק מהו מקור התקלה, היכן היא נמצאת וכיצד לגשת אליה.

כיצד מתרחשות הסתימות בצינורות צנרת הביוב?

ובכן, לשאלה הזו יש לא מעט תשובות, כמו שורשי עץ שחדרו מבעד לדפנות הצינור וההסתעפויות בתוכו (אז יש להשתמש בחומרים כימיים שבכוחם להמיס חומרים אורגניים), תחבושות הגייניות, פדים, חיתולים, קונדומים, שקיות ומגבונים שמשליכים דיירי הבניין לאסלה ומורידים את המים, היישר לתוך צנרת הביוב הנסתמת אט אט.

צילום צנרת באמצעות ציוד מתקדם מאפשר לאתר את מיקומן של סתימות העלולות להיגרם כתוצאה מחדירה של שורשים או של גופים זרים לצנרת, אשר “התמקמו” בצורה כזאת אשר חוסמת מעבר תקין של מים או של ביוב.

כמו כן ניתן לאתר את מיקומן של נזילות בצנרת, אשר נגרמות לעתים כתוצאה משחיקה של הצינור או מחדירה של גורם זר כגון בורג אשר יצר חור בצנרת. לאחר שבעל המקצוע מזהה את התקלה ואת מיקומה, קל הרבה יותר לפתור אותה.

א.א.ר שרותי ביוב – מומחים בביצוע צילום צנרת ביוב באמצעות ציוד מתקדם

חברת א.א.ר שרותי ביוב מאפשרת באמצעות הציוד המתקדם בתחום לחסוך ללקוח הרבה זמן ולא פחות חשוב – הרבה כסף.

הציוד המתקדם שברשותנו מאפשר צילום ביוב בפורמט צבעוני, באיכות גבוהה של כל סוגי הצנרות ובכל גדלי הקטרים, אשר מתועד בכתב על ידי צוות המומחים שלנו. בסיום הצילום מועברים ללקוח דוח הערכת מצב והצעת מחיר לביצוע התיקון.

לקבלת מידע נוסף על שירותי צילום צנרת של החברה ולהזמנת שירות – פנו אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם.

חייגו – 054-6555533

שאלות ותשובות בנושא צילום צנרת ביוב

ברשותנו מצלמה מיוחדת אשר נכנסת אל תוך צנרת הביוב, מתפתלת בפנים ומראה לנו מה קורה בתוך הצנרת. מי שמבקש לבצע צילום צנרת ביוב הם בדרך כלל דיירים שמתלוננים על כשל בניה ורוצים להראות לקבלן את הבעיה או לביטוח שמעוניין להבין איך הקו נסתם ונעשה כזה נזק ועוד…

צרו עמנו קשר
close slider

השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם!